SAW: El Club de Lectura
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Paper o ebook: Video killed the radio star?

3 participantes

Ir abajo

Paper o ebook: Video killed the radio star? Empty Paper o ebook: Video killed the radio star?

Missatge por Admin Dt 20 Feb 2018 - 21:55

Aquesta tarda a l'hora del pati ens hem trobat parlant de si ebook o si paper. No se m'acut millor manera d'estrenar el fòrum que proposant de continuar amb aquest debat aquí, que no hi fa tant vent Wink

Així doncs... som-hi! I que no hi hagi sang.

Admin
Admin

Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 20/02/2018

https://clubdelecturasaw.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Paper o ebook: Video killed the radio star? Empty Re: Paper o ebook: Video killed the radio star?

Missatge por Licalferrer Dg 25 Feb 2018 - 22:06

D'acord:
Aquesta qüestió va portar la meva neuronadeprendredecisions de bòlit al llarg de dos anys (he de dir que sempre he estat una cagadubtes);
que si un llibre de no-paper no és un llibre, que si més llibres a casa són inviables, que si la pantalla per llegir és un desastre pels ulls, que si és més fàcil de carretejar amunt i avall un ebook que no un enciclopèdia en paper, que si un ebook no es pot olorar (la tinta s'entén), que si...
Res! al final cal prendre 1 decisió: i em vaig comprar l'ebook.
Conclusions:
1.llegir en una pantalla de tinta electrònica no és una tortura i va bé i a més a més pots posar un cos de lletra 35 que va molt bé pels cegatos com jo.
2.Es genial poder marxar de vacances o baixar a comprar i poder dur 200 llibres (o un) mida bolso o butxaca.
3.T'estalvies lloc a casa per guardar els llibres i sobretot no crien pols!
4. Si busques una mica a la xarxa hi ha pàgines on aconseguir títols de franc (sap greu pels autors però sóc pobre).
5. De tant en tant llegeixo llibres d'olorar.
6. Els llibres d'olorar són millors per prendre notes i guixar.
7. No em penedeixo del llibre electrònic però de tant en tant oloro tinta. Crec que són compatibles i no són excloents. Allò de "video kills de radio star" no és cert: segueix existint ràdio i seguirà existint el llibre de paper.
i si no tinc raó, me la tallo i em faig monja! (Maria dixit). Wink
Au, ja direu! com serà que algú no em porti la contrària? Smile

Licalferrer

Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 22/02/2018

Tornar a dalt Ir abajo

Paper o ebook: Video killed the radio star? Empty Re: Paper o ebook: Video killed the radio star?

Missatge por ROVI Dg 11 Mar 2018 - 9:42

Bona reflexió Lidia! Jo de moment no he caigut a l’ utilització de l’ e-book, però clama l’evidència que útil ho és!!! .... Passa com amb la música i les plataformes digitals ...El músic te l’ avantatge dels directes per fer algun caleró i fer editatges curts de la obra per quatre malalts com jo que compren “encara” discs! L’escriptor, al no poder fer “concerts” del seu llibre hauria de rebre alguna compensació per part de les uebs que distribueixen vs piratejen .... bo sé ... és un tema delicat ...que hi dieu la resta????

ROVI

Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 20/02/2018

Tornar a dalt Ir abajo

Paper o ebook: Video killed the radio star? Empty Re: Paper o ebook: Video killed the radio star?

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum