SAW: El Club de Lectura
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

EI! encara no ens hem presentat!!!!

3 participantes

Ir abajo

EI! encara no ens hem presentat!!!! Empty EI! encara no ens hem presentat!!!!

Missatge por Licalferrer Dt 17 Abr 2018 - 18:44

Hola gent!
Com sempre vinc  una mica de l´hort  en això de la informàtica,  i ara acabo de veure que hi ha un fil creat al fòrum per presentar-nos una mica i dir una mica qui sóm. (en la versió mòbil no ho havia vist) I oh?! resulta que encara no s´ha pronunciat ningú... doncs res, començo jo per fer anar fent bullir l´olla (o fer-vos bullir l´olla!  Razz ).
Em dic Lídia i sóc lectòrica!
Des de quin record em veig sempre amb un llibre, un conte o un còmic entre els dits. Jo crec que com que els meus pares estaven sempre molt liats treballant i nosaltres (jo i ma germana) ens haviem d´estar moltes estones soles, vaig optar per buscar una distracció i vaig tirar per les lletres. I això de la mania de llegir encara em dura.
Us volia fer unes reflexions:
1. Si en aquells moments haguéssin exsistit les tauletes i internet no sé si hauria acabat llegint o hauria acabat sent una experta en programació i ara seria súper millonària creant jocs i apps! (o potser amb totes les neurones fregides i amb els ulls fent guspires!).
2. No sé perquè a mi em va donar per aquí i en canvi a ma germana, que va viure en el mateix entorn que jo, li va donar per no tocar un llibre si no era sota tortura! (almenys fins als 19 anys). Què ens fa ser lectors? què ens enganxa tant quan llegim?
3. Durant tots aquests anys he viscut milers de converses sobre lectures, i en totes, o fins i tot quan recomanes un llibre, la pregunta sempre és "és bo?", i jo sempre dic que per mi, un llibre "és bo" si m´ha agradat i m´ha aportat alguna cosa, m´ha tocat. En canvi, si un llibre no m´agrada no dic mai que no és bo, em limito a dir que a mi no m´ha agradat. Qui diu o què defineix que un llibre sigui bo o no?
4. Creieu que seguirem llegint? i sobre paper? o que un dia això desapareixerà?
5. La darrera reflexió que faig és: "llegir ens fa lliures?"
Apa, aquí us ho deixo. Si algú s´anima a fotre-hi cullerada ja ho sabeu!
Bye!

Licalferrer

Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 22/02/2018

Tornar a dalt Ir abajo

EI! encara no ens hem presentat!!!! Empty Re: EI! encara no ens hem presentat!!!!

Missatge por aina Dt 17 Abr 2018 - 18:52

Hola a tothom,
Sóc l'Aina i la Maria m'ha obligat a registrar-me ;D
De moment no crec que pugui seguir el vostre ritme de lectura, però voltaré per aquí a veure què s'hi cou i de pas augmentem el nombre d'usuaris del fòrum!!

aina

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 17/04/2018

Tornar a dalt Ir abajo

EI! encara no ens hem presentat!!!! Empty Hooola

Missatge por Anna pescallunes Dt 17 Abr 2018 - 21:26

Ja soc aqui !!!!

Anna pescallunes

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 17/04/2018

Tornar a dalt Ir abajo

EI! encara no ens hem presentat!!!! Empty Re: EI! encara no ens hem presentat!!!!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum